23 Kasım 2012 Cuma

VEEE Mutlu Son...

Evet, gerçekten, inanılmaz gibi ama STCmi almamın üzerinde 14 ay, restorasyona başlamamdan 11 ay geçtikten sonra, yaza yetiştirme amacımdan 4 ay sapmış olsam da çok mutluyum, STCmi aldım, henüz benim kapalı garaj tamamlanmadığı için Onur'un garajına koydum, güzelce duruyor orada.

Sabahtan Mithat Usta ile buluşup Necati USta'ya gittik, karbüratör ayarlatmaya ama onu bir sonraki postta yazmak istiyorum çünkü ilginçti epey, işinin inanılmaz ehli ve düzenli, tatlı, hoş sohbet bir usta.

Karbüratör ayarını yaptırdık ve öğlen olmuştu, Mithat Ustamla yemek yedik, hafif hafif yağmur başlıyordu. Benim için hiç güzel haber değildi çünkü STCmi yağmura hiç çıkartmak istemiyordum. Ama yapacak bişey yok tesim alma günü yağmurlu oldu. Silecekler başta güzel çalışırken, bir kaç sefer sonra silecekler ortada durdu, Murat'a uğradık hemen silecek ayarında bir değişiklik yapması lazım ama bugün kalır dedi, hiç bırakmaya niyetim olmadığından haftaya gelirim dedim. Mithat Usta altta gördüğünüz gibi STCye şimdilik son dokunuşunu yaptuı ve direksiyon simidini düzeltti.



Sonra koyuldum yoka, ama yağmur da arttı bu arada, durmadan sileceği bir kez çalıştırma hakkım vardı, bir kez çalıştırınca ortada kaldığı için ve sağ silecek kaldığından durup arabadan inip itmem gerekiyordu. Bu arada KGS veya HGS almayı unuttuğumdan, Nil ile Etiler'de buluşmayı kararlaştırdık. Neyse yolda sadece bir kez silecek kullanarak Etiler'e kadar geldim. Etiler'de de Niloşu beklerken bakkaldan çamaşır ipi alıp aşağıda gördüğünüz sistemi yaptım. Böylece ortada kalan sileceği iple çekebildim. Önümüzdeki hafta bu sorun zaten hallolacak ve arabayı yağmura çıkarmayıp kuru saklayacağım için çok da sorun değil zaten.




1 yorum:

  1. hocam merhabalar bahsettiğniz mithat hocayla nasıl iletişim kurabiliirm hocamızdan kalıp içinden ürün almak istiyorum arabanın tamamı kalıpta var mıdır acaba

    YanıtlaSil