16 Kasım 2012 Cuma

Sona Çok Yakınız

Bir çok dert, terslik, boşa çıkan beklenti, yeni arkadaşlar, yeni bilgiler derken sona çok yaklaştık. 2 gün önce muayene için gün aldık. Sabahtan rot balans ayarlarımızı yaptırdık.


Görüntümüz aşağıdaki gibi, bana çok güzel geliyor tabi orası kesin de bakanların da çok hoşuna gitti, yan aynayı da takınca daha bir tamamlanmış görüntü oldu.


Yolda polis çevirir bir şey olur, riske girmeyelim diye inşallah son kez olur diyerek çekicinin üzerine koyduk arabayı, Mithat Usta son gözden geçirmeleri yapıyor.


STCmi en iyi doktorların eline emanet ederek muayeneye soktum, bir tane ufak kusur ile geçti, kısa farda bir tanesinde ayar bozukmuş, 40 yaşında araba o kadar olur demediler yazdılar, nazarlık olarak tamam dedik ve bu gurur tablosu pozumuzu verdik.


Bir sonraki adım boya rötuşları, elektrikçide bir iki gözümüze takılan detayın çözümü ve Mithat Ustanın son ayarları, ses gelen yerlerin düzelmesi. Bir de araba biraz yüksek duruyor, onu biraz daha alçaltmamız lazım. 10 günlük iş var yani. Alttaki fotoğraf da kullanıyorken benim gözümden görüntüsü, pek seviyorum.


2 yorum:

  1. Süper elinize sağlık çok güzel yapmışsınız restorasyonunu bende buldum almayi pilanlıyorum. Aracı restore ederken sizin tecrğbelerinizden faydalanmak isterim. 05058070053 oğuz Erdoğan

    YanıtlaSil
  2. Süper elinize sağlık çok güzel yapmışsınız restorasyonunu bende buldum almayi pilanlıyorum. Aracı restore ederken sizin tecrğbelerinizden faydalanmak isterim. 05058070053 oğuz Erdoğan

    YanıtlaSil